Monday, December 17, 2012

TERKINI!!! Anak polis mati ditembak ketika cuba merompak


[kosmo] KUALA LUMPUR – Hajat dua penjenayah merompak sebuah kedai serbaneka KK Mart di Taman Sri Rampai di sini dengan mengacukan parang ke arah juruwang tidak kesampaian apabila sepasukan polis tiba-tiba muncul di premis itu dan menembak mati seorang suspek.
Dalam kejadian pada pukul 4 pagi, suspek yang maut ditembak merupakan remaja berusia 19 tahun. Remaja itu mati di depan kedai rangkaian 24 jam itu akibat cedera di dada.
Difahamkan, suspek dipercayai anak kepada seorang anggota polis berpangkat Sarjan Mejar yang bertugas di Melaka.
Rakan suspek yang bersenjatakan parang sempat melarikan diri.
Timbalan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur, Asisten Komisioner Khairi Ahrasa berkata, rancangan dua suspek merompak kedai 24 jam itu disedari pasukan polis yang secara kebetulan membuat rondaan di kawasan tersebut.
“Salah seorang suspek yang sedang mengacukan parang ke arah juruwang panik apabila dia melihat kehadiran polis. Suspek terus mengacukan parang ke arah anggota polis sebelum melarikan diri,” kata beliau ketika dihubungi.

Read more: http://kafesantai.blogspot.com/#ixzz2FMljSjzW

16 comments:

The Seven Thing said...

aku x caya remaja acukan parang kepada polis..ini taktik lama..polis kena tembak ke ats dulu sebelum tembak mangsa..dunia lepas, akhirat nnt tangan tlg jwbkan

Anonymous said...

kalo budak2 ni dtg kdai aku, acu parang kt aku...jgn kata tembak, aku sembelih diaorg...pasal dtg kdai acu parang...kan dah kene tembak...dah tu salah polis...IDIOT..!!!

Anonymous said...

KK Mart ada cctv

insafdoh67 said...

malaysia boleeeeeeeh.. kih.kih.kih...

OcPD langsi said...

Dlm undng2 mn ada tmbak amaran or tmbak ats dulu...apa lah, polis pun bkn sng2 lps tmbkkn bohh
.TAHNIAH POLIS MNJALANKAN TUGAS DGN BAIK

Anonymous said...

Polis kan raja di m'sia..
Kalah kan tuhan.

Deepak said...

paspb cuba nak pengaruhi pembaca supaya salahkan polis!

wayar dalam kepala paspb dah putus !!

Anonymous said...

wahai Deepak.. Ini laporan berita dr kosmo..

Anonymous said...

wahai pemimpin malaysia tanpa mengira parti politik,laksanakan hukum hudud supaya negara kita aman.ini nasihat daripada rakyat yang mengharapkan negara kita mengamalkan sepenuhnya undang2 islam

Deepak said...

anon 2306,....memang betul berita dari kosmo tapi cara paspb membina ayat pada tajuk itu menunjukkan cubaannya mengaitkan polis dengan kejahatan.

Kalau penjenayah itu adalah anak kepada anggota bomba atau nelayan pasti paspb tidak akan memilih untuk memaparkannya.

Anonymous said...

deepak jahil,ini bukan masalah anak siapa,tapi masalah kemungkaran yg berleluasa dlm negara kita.xkira pas ke umno,mri bersatu menegakkan hukum islam

Anonymous said...

wahai deepak.. Adakah berita yg laporkan di atas palsu? Tidakkah benar ank sorg anggota polis telah ditembak mati? Trpulang pada paspb nk paparkn berita.. Kalau deepak ada berita yg menarik paparlah d blog deepak.. InshaAllah saya baca.. Kalau sya rajin sya komen.

Anonymous said...

"Posmen digigit anjing" tajuk itu bukan berita.. Tetapi kalau berita brtajuk "ANJING DIGIGIT POSMEN" itu barulah berita..

Anonymous said...

tembak je

Anonymous said...

selesai masalah budak2 jahat mcm anjing nie.tembak sampai hancur pon aku setuju.ramai sangat umat menyusahkan orang lain.

Anonymous said...

tegakkan undang2 islam sepenuhnya.tolak undang2 sekular kafir