Sunday, January 13, 2013

HEBAT!!! Tangguh berbulan madu untuk berkempen menangkan UMN0/BN



[mStar] PETALING JAYA: Ahli perniagaan, Ummi Hafilda dan bakal suaminya, Dr Zaman Khan memutuskan untuk menangguhkan bulan madu mereka semata-mata untuk berkempen membantu Barisan Nasional (BN) menjelang pilihan raya umum akan datang.

Menurut Ummi, mereka membuat keputusan untuk menangguhkan bulan madu ke Eropah selepas beliau menerima banyak jemputan untuk memberikan ceramah politik di seluruh negara.

"Pada 21 Januari saya perlu untuk memberikan ucapan pada satu majlis ceramah dan selain itu terdapat juga beberapa peristiwa lain yang saya perlu hadir.

"Jadi kami memutuskan untuk menangguhkan bulan madu kami selepas pilihan raya umum untuk membantu memastikan kemenangan besar BN dalam pemilihan akan datang," katanya kepada The Star pada Ahad.

Ahli perniagaan itu akan bernikah dengan warga Pakistan berkenaan pada 18 Januari ini.

Menurut Ummi, beliau tidak menghadapi masalah terutama dalam melakukan persiapan menjelang perkahwinannya itu walaupun sibuk dengan urusan lain.

"Alhamdullilah, saya gembira kerana persiapan perkahwinan hampir lengkap kerana sokongan keluarga saya, terutama ibu saya.

"Saya perlu membuat persediaan dengan teliti kerana ramai orang ternama dan pemimpin negara dijemput untuk majlis perkahwinan ini," katanya, sambil menambah bahawa perkahwinan itu akan menggunakan tema 'Syurga Khayalan'.

6 comments:

Anonymous said...

Ditakuti tema akan menjadi keyataan. Surga yg diimpikan hanyalah hayalan sahaja. Carilah tema yg lebih memberi makna yg baik. Kan lebih baik jika disebut Berkekalan dari Khayalan...

Anonymous said...

aduhhaaiiiii malu nya jadi org islam....
klau ye pun beriya2 sangat nak nikah takyah la canag satu dunia

Anonymous said...

Hebat..hebat perempuan ni..kawin ngan mamat pakistan then tema plk FUHHH..dahsyat dahsyat ' Syurga Khayalan ' wow .. bertudung pun tak cukup syarat ... inilah produk UMNO..Melayu Baru Munafik..ciri-ciri munafik jelas dari hadis-hadis Rasulullah SAW..betapa malangnya Negara kita ni yang terlalu ramai spesis ni..YA ALLAH cukuplah-Cukuplah Engkau biarkan mereka ini..mereka ini semua sudah tidak percaya aakan kehidupan diakhirat..

Anonymous said...

Terok sungguh Paspb ni macam tu pun buat cerita suka hati orang la apa kena dengan hang.Nampak sangat tak cerdik bahasa kasar (bodoh)

insafdoh67 said...

Kah.kah.kah.... Nok syurga khayalan dunia boleh r.. Kalau Akhirat punya sugar aku rasa payoh..... Dosa fitnah berat wei.. Kena minta maaf dgn orang... Kalau dosa dengan tuhan boleh r minta Ampun.. Dosa sesama manusia banyok sangat aku rasa mu duk tuduh... Ramai sgt mu fitnoh Berat nanang. Napok gelap rasa.... Kena taubat dlu weiii... Sugar sugar boleh r.... Insaflah wei.....

Anonymous said...

anon 2:41 peminat setia umi wanita fitnah