Sunday, January 27, 2013

KEJAM!!! Dihalau kerana beza fahaman politik, kalau orang PAS pasti dituduh kerana 'Amanat Haji Hadi'

Bukan sebab tak bayar sewa bulanan ataupun ada tertunggak sewaan bulanan,tapi hanya kerana berubah sokongan kepada bulan mereka sekeluarga diusik keluar dari rumah yang disewa mereka.

Paling menyedihkan apabila keluarga tersebut telah dijanji-kan oleh pemilik rumah tersebut untuk menjual kepadanya. Tapi disebabkan tak sokong UMNO..mereka sekeluarga dihalau keluar dari rumah.

Begitulah keadaannya, rakyat boleh menjadi  kejam dan zalim akibat taksub dengan pemerintahan yang zalim UMNO BN.


Kejadiaan ini berlaku didalam Parlimen Larut Perak, "Dulu dia janji nak jual terus rumah ni, saya baiki banyak dah rumah ni,tiba sekarang dia halau saya dan keluarga saya keluar dari rumah ni segera, sanggup dia gi potong elektrik dan air rumah ni.."

Ujar abg Baha yang mempunya 7 orang anak...beliau terpaksa angkut barang dan keluar segera dari rumah tersebut di Kg Sg Star.

" Saya ni JKKK dan pernah ditawar utk dilantik SU JKKK...saya tak boh (tak mahu) dan saya nak sokong PAS sekarang sebab tu lah tuan rumah orang kuat umno halau saya"- kata Abg Baha yang kecewa dengan perangai ahli UMNO di sini.orangni

Rombongan Skuad Prihatin DUN Selama (SPDS) membantu abg Baha (Baju merah 2 dari kiri) angkut barang pindah rumah...
Sumber: FB

No comments: