Tuesday, January 1, 2013

SIAP DENGAN PARANG!!! Kecoh sambutan 2013 UMNO/BN di i-City tu rupanya.. 6 ditahan Polis..

Laporan dari Bernama ini menyatakan enam lelaki telah ditahan kerana menimbulkan kekecohan semasa berlangsungnya Konsert Ambang Tahun Baru di Karnival Sayangi Selangor di I-City semalam tetapi tidak menyatakan siapa penganjurnya.

Jadi korang faham-fahamlah.. sambutan diambang 2013 itu dianjurkan oleh UMNO/BN, manakala Pakatan Rakyat Selangor menganjurkannya di Dataran Shah Alam..


Tetapi di program anjuran Kerajaan Negeri Pakatan Rakyat yang mencatatkan kehadiran yang jauh lebih besar tiada sebarang kekecohandilaporkan..

Jangan pulak korang hairan pasal apa... kan dah banyak keganasan yang dilakukan oleh pencacai UMNO kita saksikan...

Antara keganasan pencacai UMNO.. korang boleh lihat di ( SINI )  dan ( SINI )


Polis menahan enam lelaki termasuk seorang remaja berusia 15 tahun kerana menimbulkan kekecohan semasa berlangsungnya Konsert Ambang Tahun Baru di Karnival Sayangi Selangor di I-City di sini malam tadi.
Timbalan Ketua Polis Daerah Shah Alam Supt Mazlan Othman berkata kesemua yang ditahan itu terdiri daripada lima warganegara asing berusia dalam lingkungan 20-an dan seorang remaja lelaki tempatan.

"Kita menahan kesemua lelaki terbabit apabila mereka menimbulkan kekecohan dengan menolak orang ramai kerana mereka mahu menghampiri pentas utama.

"Pemeriksaan ke atas kumpulan lelaki yang berpakaian seperti 'band punk' itu, pihak polis menemui dua bilah parang daripada dua suspek.

"Manakala sebilah pedang samurai pula ditemui berhampiran tempat kejadian yang kita percaya sengaja dijatuhkan (ke tanah) oleh seorang daripada suspek bagi mengelakkan dia ditahan," katanya ketika dihubungi hari ini.

Beliau berkata siasatan mendapati kesemua lelaki asing itu tidak mempunyai dokumen perjalanan sah manakala remaja tempatan itu tidak membawa kad pengenalan bersamanya.

Kumpulan warga asing itu direman empat hari untuk siasatan lanjut manakala remaja itu dibebaskan setelah diambil keterangan, katanya.

Beliau berkata kes itu disiasat di bawah Seksyen 144 Kanun Keseksaan kerana memiliki senjata berbahaya dan Seksyen 6 (1) Akta Imigresen 1963 kerana berada di negara ini tanpa permit sah. - Bernama

Bangsa asing pun ramai rupanya di program anjuran UMNO/BN ni... ha..ha..ha..patutlah ramai...

Tapi walau diimport bangsa asingpun UMNO/BN masih tidak dapat menandingi program anjuran Pakatan Rakyat..

Tengok Program anjuran Kerajaan Pakatan Rakyat Selangor yang berlangsung dengan aman itu di ( SINI )ASD

7 comments:

Anonymous said...

Bnyk nyer program yg berasaskan maksiat dkt selangor ni. Rumah urut, arak dan pelacuran pun semakin berluasa. Semoga rakyat merubah krjn selangor skrg

Anonymous said...

Lu latang selangor mesti ala special offer. ulut, alak dan judi talak hal punyer. Welcome to selangor...

Anonymous said...

Beruk2! Taik kan bontot dah kering. Cakap org baru sampai berak. Hihihi

Anonymous said...

rakyat kena tukar kerajaan malaysia yang ada sekarang kerana terlalu banyak korupsi dilaksanakan

Anonymous said...

Program maksiat selangor asalnya dari hak BN dulu, harta peninggalan BN... dah banyak tabur benih, PR baru perintah 5 tahun, yang 55 tahun tu?? tak ada maksiat ke???? masu tulah benih maksiat ditabur, kenapa salahkan PR???

Anonymous said...

dah lama dah tabur maksiat mungkar,masih xngaku lg umno bn

Anonymous said...

bodod lar depa nih..p tnya lar lesen sapa kasi..kilang arak dah bertahun2 sblm 2008 lg dh ada..sm gak dgn rumah urut..kedai no. ekor dan seumpama dgnnya..tgk sambutan th br pun dah tau...semoga Allah menukar hati mereka yg tlh itam legam itu kpd hati yg baru..semoga mereka mendpt rahmat Allah dan berubah