Friday, January 11, 2013

TERKINI KL 112!!! Hati-hati dengan provokasi, terkini provokasi ada bom di KLCC

 
Unit pemusnah bom menghampiri basikal
 
 Provokasi ada bom pada basikal dekat klcc

sumber - https://www.facebook.com/pembelarakyat

AWAS!! AKAN ADA PROVOKASI!!! 
JIKA KENALPASTI, TOLONG TANGKAP DAN RAMPAS KAD PENGENALAN. K/P POLIS BERBEZA DENGAN ORANG AWAM!!

Orang yang berlakon sebagai Perusuh untuk HKR semestinya

1) berbadan tegap.. berpakaian HKR dan ada tanda di pergelangan tangan atau lengan atau leher(rantai) atau kaki atau kasut atau topi manakala Vest yang bertulis MARSHALL seramai -+ seramai 50 Orang (berperanan mengekori pihak media)

2) Sudah tentu ramai muslimah yang akan memakai niqab walaupun mereka tidak memakainya sehari-hari , perlu diingat ada juga pelakon wanita yang akan memakai niqab , namun masih ada tanda di bahagian tertentu dari kepala hingga ke kaki..perhatikan betul2 (muslimat selalunya berkumpulan..jika ada orang asing dalam kumpulan anda..perhantiakan dan soal selidik..jangan cepat menghukum!)

3) Kereta Air Pesta Buih tetap ada seperti biasa

4) Unit Pelakon bermotor akan menggunakan motor ala-ala motorcross : Perhatikan jika mereka ada lalu berdekatan anda dan berhenti meninggalkan sesuatu di tepi jalan (Kotak , Bag , Plastik Hitam) - jangan dekati barang tersebut..rakam video dan jika ada individu yang mendekati objek tersebut.. zoom in semaksimanya dan terus merakam!

5) Pelakon terbaru yang akan diperkenalkan ialah warga tua ..yang tiba-tiba menjadi PERKASA dan memalu gendang agar membuat rusuhan..tindakan1 - abaikan! , Tindkan2 - Abaikan , Tindakan 3 Abaikan sahaja!!!

6) Asap-asap pedih2 juga seperti biasa - Ikut Arahan Unit Amal

7) Pelakon yang paling kantoi ialah dengan selamba angkat barricade Polis!

8) Pelakon yang terbaru dijangka memeriahkan suasana ialah dikalangan penunggang motosikal cub yang bertindak luar biasa!

- Maklumat diterima daripada kajian awam oleh Soladiriti Pelakon-Pelakon Tambahan tak Bertauliah , dan soal siasat tidak perlu kerana pelakon-pelakon itu boleh juga dikategorikan sebagai pelakon upahan! Fais Al-Hajari Lajnah Penerangan Dppsa Amal Yong Peng Jabatan Amal Selangor Briged Amal Selat Klang Amal Pusat Jabatan Amal Shah Alam Amal Kelantan Jabatan Amal Kuala Kangsar Jabatan Amal Kedah 

No comments: