Sunday, February 10, 2013

DEMO DEPAN BILLBOARD!!! Aktiviti bangang terbaru pencacai UMNO


Sekumpulan dipercayai budak-budak suruhan Noh Omar yang diupah sekitar 30 orang telah membuat khianat kepada billboard YB Mg Swee Lim ADUN DAP/PR Sekinchan, Selangor di Parit 7, Baroh, Sekinchan petang tadi.

Mereka telah memasang beberapa kain rentang yang vdiikat kepada billboard berkenaan dengan ayat-ayat berbunyi " JANGAN JADI SI KITUL " ..."JANGAN CABAR KAMI" dan YB NG SWEE LIM JANGAN MAIN API DGN KAMI".

Mereka juga dikatakan turut menyimbah cat merah kepada billboard berkenaan.

Billboar berkenaan hanya untuk membuat promosi siput mentarang tetapi macai-macai upahan UMNO ini melahirkan rasa marah mereka kerana menuduh billboard berkenaan sebagai menganggu suasan pandangan surau yang berhampiran..Satu alaswan picisan yang langsung tak masuk akal.

Apa yang lebih menyedihkan ialah kehadiran seramai lebih kurang 12 anggota polis yang diketuai Ketua Balai Polis Sekinchan, langsung tidak mengambil sebarang tindakan untuk menyekat dan melarang kumpulan samseng yang biadap pengamal politik purba primitif dari terus melakukan perkara yang cuba membangkitkan sentimen perkauman yang sempit itu.

Rakyat kini sudah tidak beri pilihan lagi melainkan terpaksa berusaha keras untuk menumbangkan kerajaan UMNO yang cukup zalim ini dan serahkan kuasa mentadbir urus negara kepada Pakatan Rakyat pada PRU 13 nanti.

UMNO PADAM NEGARA AMAN.....UMNO TUMBANG RAKYAT SENANG... UMNO TERKUBUR NEGARA MAKMUR.

INI KALI LAH TUKAR... JOM UBAH... SELAMATKAN MALAYSIA.Omak Kau

No comments: