Friday, February 15, 2013

TERBONGKAR!!! Senjata terakhir UMNO pecahkan PAS dari Pakatan Rakyat

GEROMBOLAN MAHU PECAHKAN PAS DARI PAKATAN

PROJEK PECAHKAN PAS DARI PAKATAN

gambar banner yang sedang dicetak 

dan sudah mulai digantung sejak semalam.



banner ini dicetak melebihi 10 ribu 

di beberapa buah kilang di ampang / pandan.




INI BUKAN KERJA HARUN DIN

INI BUKAN KERJA MUSTAPHA ALI

INI JUGA BUKAN KERJA HAJI HADI

kerja siapa ini?


NOTA:
gambar dalam kilang pun bocor
siapa yang bocorkan ini?
ini mesti kerja mat ezam
kah kah kah

[TUKAR TIUB]

8 comments:

otaistillkick said...

Ini menggambarkan kerajaan seperti sambil lewa dengan isu yang telah lama dan mengambil kesempatan dalam keadaan menghadapi PRU 13 ini.

Pertubuhan Islam Seluruh Sabah (USIA) menyifatkan kenyataan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohamed Nazri Aziz bahawa penganut Kristian boleh menggunakan kalimah Allah di Sabah dan Sarawak sebagai tidak mencerminkan aspirasi umat Islam di negeri ini. http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=0119&pub=Utusan_Malaysia&sec=Dalam_Negeri&pg=dn_13.htm

Anonymous said...

AKU TAK AKAN LAGI SOKONG PAS KALAU PAS BERSETUJU BERSATU DGN UMNO. BIAR AKU SOKONG KAFIR YG TAK RASUAH. UMNO DAN RASUAH TAK BOLEH DIPISAHKAN. GUNAKAN AGAMA HANYA UTK PERTAHANKAN KUASA. UMNO DAH NAMPAK YG MEREKA AKAN KALAH KALAU TIDAK PECAHKAN PR. KESIAN SUNGGUH KAT UMNO. PERCAYALAH, INILAH PELUANG TERBAIK UTK RAKYAT BUAT PERUBAHAN KEPADA PEMERINTAHAN YG LEBIH ADIL DAN TELUS. BIARLAH UMNO TERJUN DGN LABU2NYA.

Anonymous said...

umnooooo meroyannn tahap melantun2

Anonymous said...

UMNO nak saya bersatu dgn mereka yang RASUAH dan MENZALIMI orang Islam sendiri? Sudahlah...tak habis2 menipu. Semoga mereka masuk Neraka Jahanam apabila mati nanti....AMIN!

Anonymous said...

AKU DAN RAMAI RAKAN YG LAIN TAK AKAN LAGI MENYOKONG PAS JIKA PAS MENGAMBIL KEPUTUSAN BODOH BERGABUNG DGN PARTI RASUAH INI. KAMI RELA BERSAMA ORANG KAFIR !!!

Anonymous said...

OkOkOk dlm PRU kita pangkah lambang bulan atau keris sbg tanda sokongan. Ada ka lambang keris?

Anonymous said...

Org bodoh dan gila aje akan percaya PAS akan bergabung dengan UMNO.. mana blh syaitan bergabung dengan malaikat??? Bukan aku kata mahathir kata.. hehehe.. tapi anon yang fikir nak keluar dr PAS tu kalau PAS bergabung dgn UMNO, baik keluar sekarang. sbb dia tak ada pendirian dan keyakinan... tak tahu sejarah.... PAS dan UMNO dah 2 kali bersama tapi UMNO adalah licik jahat, memang hati busuk, sampai kiamat pun tak akan dapa bergabung pun sebab UMNO di payungi zionis.... mana blh terima islam.....

Anonymous said...

Tapi dalam pas masih ada golongan talam dua muka....