Thursday, October 3, 2013

PEMILIHAN PAS!!! Semua PAS kawasan di Perlis dapat YDP baru


KANGAR: Semua PAS kawasan di Perlis sudah menyelesaikan mesyuarat agung tahunan masing-masing dengan menyaksikan semuanya mendapat teraju baru bagi sesi 2013-2015.

PAS Arau yang mengadakan mesyuarat agung kali ke-39 pada 16 September lalu menyaksikan Ahli Dewan Undangan Negeri Sanglang, Mohd Shukri Ramli dipilih selaku Yang Dipertua.

Sementara itu, penyandang jawatan Yang Dipertua, Rus'sele Eizan pula sebagai Timbalan Yang Dipertua dan muka baru Zulmi Sabri dipilih sebagai Naib Yang Dipertua.

Manakala PAS Padang  Besar yang bermesyuarat agung kali ke-19 pada 22 September menyaksikan Kamis Yub dipilih sebagai Yang Dipertua. Manakala penyandang, Wan Kharizal Wan Khazim dan Ustaz Yahaya Ahmad kekal dipillih selaku Timbalan dan Naib Yang Dipertua.

Sementara itu, PAS Kangar yang mengadakan mesyauarat agung ke-38 Ahad lalu juga memperolehi Yang Dipertua baru apabila Ustaz Ya'akub Abu Seman menang tanpa bertanding.

Beliau akan berganding dengan Baharuddin Ahmad dan Wan Hassan Ismail masing-masing selaku Timbalan Yang Dipertua dan Naib Yang Dipertua.

No comments: