Tuesday, April 1, 2014

ZAINUDIN MAIDIN TERKANTOI!!! Hajat nak bela Mahathir, tapi dia sendiri tak ingat tarikh

Mahathir_Memali


Penyokong kuat Tun Mahathir, Zainuddin Maidin tidak senang dengan pendedahan Tun Musa Hitam yang berkata Mahathir berada di Kuala Lumpur semasa tragedi berdarah Memali.

Zainuddin Maidin membela Mahathir dengan menulis “SAYA BERSAMA  MAHATHIR DI  CHINA”.


Hendak membela Mahathir namun Zainuddin Maidin dah kantoi dengan tulisannya sendiri.

Jika tidak salah ingatan saya” tulis Zainuddin yang dia sendiri tak dapat mengingatinya secara tepat.

Tulis Zainuddin lagi “beliau hendak berangkat untuk lawatan rasmi ke Republic Rakyat China.” Maksudnya Mahathir masih di Kuala Lumpur. “Hendak berangkat” tu agaknya berapa lama Zam?

Tak salahlah pendedahan Tun Musa hitam yang Mahathir berada di Kuala Lumpur semasa pihak berkuasa menembak anggota  dan pengikut ustaz Ibrahim Libya.ekeleh.com

3 comments:

Anonymous said...

Lebeh sudu dari kuah. Memang dasar kaki pengampu.

Boss dia Che Det tak berani nak cakap kenyataan Musa tu tak betul. Boss dia tak berani nak cakap semasa peristiwa Memali, dia tidak berada diMsia. Tak berani sebab Che Det memang ada di Msia.

Ini yang dinamakan kes 'busybody'. 'Body' yang dituduh olih Musa tidak berani menjawab; 'body' yang tidak dituduh olih Musa dan sepanjang hayat jadi kaki pengampu pula berani menjawab. Dunia...dunia...memang dah terbalik.

Anonymous said...

otak dah lemau (orang kedah kata). Ingatkan lama tak muncul dah insaf, tapi masih sesat kini dan selamanya.

Anonymous said...

Tiada ada apa2 bezanya antara mahathir dengan zainuddin sama2 mamak. Kalau bukan mamak sapalagi nak bela mamak. Mamak yang sekor ni memangnya dari dulu kini dan selama2nya pasti terus membela dan mepertahan maka yang sekor ni almaklumlah sama tongkang sama kapal.