Thursday, March 10, 2011

Macam tandatangan saya tapi bukan saya

Alasan Paling Jakun Dari Gobala..

http://ecofrenone.files.wordpress.com/2011/02/gobalakrishnan.jpg?w=400&h=267
"Syarikat itu bukan milik saya, sebaliknya keluarga saya mempunyai kepentingan di dalamnya, bukan saya

Sementara itu, pada sidang media berasingan, Gobalakrishnan menafikan menerima wang berjumlah RM1.4 juta seperti yang didakwa Saifuddin.

Malah beliau turut bersedia disiasat oleh pihak berkuasa berhubung dakwaan berkenaan.


"Saya sedia untuk disiasat pada bila-bila masa. Saya tidak pernah menerima apa-apa bayaran berjumlah RM1.4 juta daripada mana-mana pihak seperti yang dikatakan mereka.


"Anda boleh periksa tandatangan saya, malah saya tak ada tunaikan apa-apa cek lagi pada tahun ini," katanya.


Menurutnya lagi, syarikat Embun Megah Sdn Bhd yang dimaksudkan Saifuddin bukan miliknya.


"Syarikat itu bukan milik saya, sebaliknya keluarga saya mempunyai kepentingan di dalamnya, bukan saya," katanya.

2 comments:

Anonymous said...

alah orang politik berbelit aje cakapnya, kalau kakitangan awam lama dah kena cekup

Anonymous said...

alah orang politik berbelit aje cakapnya, kalau kakitangan awam lama dah kena cekup