Thursday, March 17, 2011

Selepas berjaya mengantikan tugas Menteri Pelajaran, kini Ro$mah layak mengantikan tugas Menteri Pertanian pula

Rosmah Mansor Tanam Rock Melon Hasil RM600,000....fuyoo luarbiasa Bik ni..!!!

Oleh: mohdnoorawang

"mahathir in ijn day two 101106 rosmah mansor 2Hebat Dan Pintar, Isteri perdana menteri Datin Seri Puan Rosmah Mansor menderama kepada PERSATUAN IBU TUNGGAL 1 MALAYSIA RM600,000. Hasil dari menanan Rock Melon di kawasan lapang Seri Perdana seluas 0.4 hektar.

Cara dan kaedah Rosmah Mansor bercucuk tanam rock melon seluas 0.4 hektar boleh menghasilkan RM600,000 sungguh mengagungkan. Kementerian Pertanian diterajui oleh Datuk Noah Omar dikira gagal sebagai menteri.

Noah Omar hanya pandai bercakap dan cakap besar. Sepatutnya menteri pertanian belajar dari Datin Seri Rosmah Mansor bagaimana cara untuk mendapat hasil pertanian yang lebih lumayan. Jangan pandai buat kenyataan pertanian adalah perniagaan.

Hakikatnya Kementarian Pertanian dan Noah Omar gagal dan gendang kosong.

Rosmah Mansor tanam rock melon diusahakan oleh syarikat Iris Corporation Bhd. seluas 0.4 hektar sungguh menajukkan.

Betul ke Rosmah Mansor tanam rock melon dapat hasil RM600,000?. Sukar untuk dipercayai. Hanya Rosmah dan Najib sahaja yang tahu.

Jika betul teknik Rosmah Mansor tanam rock melon mendapat hasil yang lumayan dengan diusahakan oleh Iris Corporation Bhd, Rosmah dan Najib Razak mengarahkan Noah Omar sebagai menteri pertanian sebagai "projek contuh".

Rosmah Mansor salah seorang calun dan bakal dicalun sebagai "Tokoh Tani @ Wiranita Tani dalan anugerah peladang jaya peringkat kebangsaan.

Jangan lupa Noah Omar sebagai menteri pertanian Datin Rosmah Mansor salah seorang calun yang layak pada tahun 2011/2012.

No comments: