Wednesday, June 15, 2011

Sokong perlantikan Ust. Abu Bakar Husin, AJK berintegriti

http://pastiperak.files.wordpress.com/2011/05/ustaz-abu-bakar-hussain-pesuruhjaya-pas-perak-3.jpg?w=373&h=400PARIT BUNTAR , 15 Jun : PAS Parit Buntar menyokong penuh perlantikan semula Ust. Abu Bakar Husein sebagai Pesuruhjaya PAS Negeri Perak untuk penggal yang kedua.

Ketua Penerangan PAS Parit Buntar , Fakhrurrazi Haji Khalid berkata PAS Parit Buntar sentiasa komited untuk membantu Pesuruhjaya Negeri Perak yang bagi memacu perjuangan PAS di negeri Perak.

"PAS Kawasan memberikan sokongan penuh atas perlantikan beliau dan percaya Ust. Abu Bakar berupaya untuk memimpin PAS negeri dengan baik.

"Dengan ketokohannya sebagai ulama dan dibantu oleh pasukan kerja yang mantap, saya yakin PAS Perak akan lebih maju dan mantap berjuang seiring dengan DAP dan PKR di Perak," kata Fakhrurrazi.

Fakhrurrazi berkata, Ust. Abu Bakar mampu mentadbir dan mengepalai jentera PAS Perak pada Pilihanraya Umum akan datang dengan lebih baik.

"PAS Parit Buntar sentiasa menyokong penuh sesiapa juga yang dilantik oleh Presiden untuk memimpin PAS Negeri,

“ Kita akan bekerja secara berpasukan bagi membantu PAS Negeri sebagai persediaan untuk kita menggantikan Umno yang semakin lama semakin tenat" katanya

Sementara itu, Ahli Jawatankuasa PAS Parit Buntar Adnan Abd Rahman berharap Ust. Abu Bakar membentuk saf kepimpinan negeri yang mantap dan mampu menggerakkan PAS Perak supaya lebih aktif.

“ Pimpinan yang bakal dilantik diharap mempunyai kebolehan dan komitmen yang tinggi terhadap gerakerja parti.

“ Lebih penting , pimpinan PAS Perak yang bakal dilantik adalah beramanah dan berintegriti mendukung prinsip perjuangan PAS”katanya
Adnan yakin pelantikan Ust. Abu Bakar sebagai Pesuruhjaya negeri itu mampu mengembalikan negeri itu ke pangkuan Pakatan Rakyat pada Pilihan Raya Umum ke-13 nanti.

No comments: