Friday, July 15, 2011

Berita dari London : Makan malam Najib dan Ro$mah dihidang dengan air Kuning pula, macam sudah dirancang



Jika semalam Najib dan Rosmah Mansor terpaksa melihat warna yang telah diharamkan pemakaiannya di Malaysia kerana ketika mengadap Ratu Elizabeth II di Istana Buckingham, baginda memakai gaun serba kuning bagi menyambut Najib dan Rosmah.. gambar kat atas.. gambar original tu.. bukan super impose..


Kalau nak lihat yang super impose sila lihat di (SINI)..artikel berkaitan dengan Najib masuk mengadap pula sila lihat di (SINI).

Setelah bertemu dengan Perdana Menteri Britain David Cameron di No 10, Downing Street. Najib dan delegasinya atau rombongan keluarganya (rombongan keluarga pasal Anak, Bini dan Adiknya turut sama).Najib mengadakan sesi pertemuan dengan komuniti perniagaan United Kingdom jam 3.30 petang waktu London (10.30 malam waktu Malaysia).

Ketika beliau dan rombongannya itu tiba di Mansion House, Garlick Hill, berhampiran dengan tebing Sungai Thames beliau disambut meriah oleh rakyat Malaysia yang berada di London juga dengan warna kuning..

Meriah atau tidak korang sila lihat di bawah..


Lagi gambar-gambar yang tak mungkin disiarkan oleh
TV3 atau Utusan sila lihat di (SINI)

Aku ingatkan setakat itu saja episode kuning buat Najib.. rupa-rupanya episode Kuning buat Najib bersambung pula pada sebelah malamnya pula..



Dimana Air minuman berwarna kuning turut menjadi hidangan pada majlis makan malam Perdana Menteri bersama warga Malaysia di London.

Menurut tweet seorang rakyat Malaysia @Najmi Naim yang tinggal di Newcastle, UK. "Hadiri jamuan PM bersama rakyat dekat London. PM jemput makan kita makan, tapi lawan tetap lawan."

Gambar dari Pulakdah

6 comments:

Anonymous said...

Bagus cara kamu.Ingat pesan Nik Aziz, BN - Bagi duit kita ambil, bagi gula kita kacau,bagi kain pelikat/kain batik kita pakai.Tapi......bila pilihanraya kata pangkah Pakatan Rakyat.Jamuan dia buat kita pergi.Itu duit rakyat.Bukan duit dia yang belanja.Tapi....belum tentu kita sokong dia...ok?

Anonymous said...

Ini semua ketentuan Allah swt....apa yg berlaku kpd Najib....aku rasa nilah PM yg paling dahsyat diperli dan disindir oleh dunia luar....insaflah Najib....

Anonymous said...

kesian si Najib tu korang tak kesian ke? aku kesian kat dia tu kesian,kesian,

Anonymous said...

After looking into a few оf the artiсles
οn уour sіte, I reаlly lіke your way of wrіting a blog.

I bοokmaгked it to my bookmark webраgе list and will be checking bаcκ in the near future.
Pleasе checκ out my wеb sitе
as well and let me know your opinion.

Haνe a look at my webpage :: best-retweet.com
Look at my web blog twitter follower adder

Anonymous said...

I'm no longer certain where you're getting yοur info,
howеver great topic. I must sρend a whіle studуіng more or
understanding more. Thank you for wondеrful informаtiоn I uѕed to be on the loоkοut for thiѕ info for my missiоn.


Also ѵіsit my homepage ... twitter marketing companies
Feel free to visit my website ... tweet adder

Anonymous said...

Grеat іtemѕ fгom you,
man. I've take into account your stuff prior to and you're just еxtremely gгеat.
I really like what you haνe obtained rіght here, really like ωhat yοu're stating and the way wherein you assert it. You make it entertaining and you continue to care for to stay it sensible. I cant wait to learn far more from you. That is actually a tremendous website.

Check out my web site - 10 000 twitter followers
Here is my website :: how do i get twitter followers