Tuesday, July 5, 2011

PERKASAM akan berdemo bantah Agong jumpa Ambiga?

Kah..kah..kah.. mana puak-puak yang berapi-api nak pertahankan Istana bagi menghalang Ambiga dan BERSIH dari berjumpa Agong hari tu?? tak nak halang dah ke?

Itu pasal puak yang sibuk nak pertahan pintu Istana.. ini pula pasal PERKASA, nampak sangat betapa tak bernilainya kata-kata Presiden PERKASA, Ibrahim Ali sekarang ni.. kata-katanya umpama Anjing menyalak Bukit kini.. korang baca kedua-dua berita ini..

Berita Pertama

Temu Agong – Perkasa Bantah Permintaan Ambiga


KUALA LUMPUR – Pertubuhan Pribumi Perkasa Negara (Perkasa) membantah permintaan kumpulan penganjur perhimpunan Bersih 2.0 yang mahu bertemu dengan Yang Dipertuan Agong bagi menyelesaikan isu perhimpunan haram berkenaan.

Presidennya, Datuk Ibrahim Ali berkata, jika permintaan kumpulan haram itu dibenarkan, ia akan menjadi satu duluan (precedent) tidak baik pada masa hadapan.

“Kenapa perlu Agong bertemu dengan kumpulan haram yang bodoh!!!,” katanya melalui sistem pesanan ringkas kepada Mynewshub.my di sini malam tadi.

Tambah Ibrahim Ali, jika pihak Istana Negara bersetuju untuk bertemu dengan Ambiga, maka kumpulan itu akan mengaku mereka telah menang dalam perjuangan mereka dan menyebarkan kejayaan itu dikalangan rakyat bagi meraih publisiti.

Kata beliau, selepas titah khas itu dikeluarkan, maka isu sekarang ialah samada Ambiga dan kumpulan akan patuh atau tidak kehendak titah itu.

“Sekarang kita mahu lihat betapa setianya Ambiga dan ahli jawatankuasa Bersih kepada Raja, samada beliau dan kumpulannya menjunjung prinsip Rukan Negara.

“Jika tidak, beliau dan kumpulannya adalah pengkhianat kepada negara,” katanya.- sepenuhnya sila baca di (SINI)ASD

3 comments:

Anonymous said...

bukan MACAM anjing salak bukit, tapi ANJING salak bukit. frust juga tak dpt jumpa puak2 perkasa dan mahaguru din dan ahli2nya pd 9 julai nanti. dia ingat kita lembu ke tak melawan, kita pun manusia juga. dia ingat penumbok dia aje, penumbok kita nak singah kat sapa kalau tak kat dia.

Anonymous said...

Jgn layan pemimpin gila ni kalau kita layan dia nanti kita pulak org kata gila.. lupakan shj si katak ni...

silat pi...rah. said...

pekasa pe benda,pekasa taik kucing,hei...omar din ko ingat ko ade silat orang takut.jom kita jumpa,aku nak tunjuk silat lastik aku.