Wednesday, September 21, 2011

Gempar!! Artis Hidup Mewah Selepas Berkenalan Dengan Pak Menteri?

Gempar!! Rakan - rakan artis dan orang kenamaan yang menghadiri Rumah Terbuka Artis @ Usahanita Jelita, Zahida Rafiq terperanjat apabila seorang Menteri Kanan Kabinet Malaysia yang rapat dengan Perdana Menteri; tiba-tiba muncul berseorangan di Rumah Terbuka Zahida tanpa ditemani isteri dan pengawal peribadi. Disember lalu, ketika menteri berkenaan bercuti di London, Zahida juga turut berada di sana, juga tanpa kelibat isteri menteri berkenaan.

Zahida merupakan kenalan rapat Zizie Ezzati, isteri Datuk Bung Mokhtar dan ramai rakan Zahida mencemuh menteri berkenaan yang dianggap bacul dan pengecut kerana enggan mengikuti jejak langkah Bung yang berani berpoligami.

Kini, Zahida hidup mewah dengan berkereta besar dan berumah agam, namun hatinya masih dipermainkan Menteri berkenaan yang dianggap sebagai ‘Kia Bo’ atau ‘Takut Bini’. Menurut maklumat yang rapat dengan menteri berkenaan, selain sebuah rumah mewah yang dimiliki Menteri itu di London, Zahida turut dihadiahkan sebuah rumah baru bernilai RM10 juta dan sebuah kereta mewah untuk kegunaannya ketika bercuti di London./
sabahkini
Baca di sini.

No comments: