Sunday, December 25, 2011

VIDEO TERBARU SEMBANG RAKYAT!!! Apa ke bangang UMNO ni, guna pelakon sama tuduh PR taja Sembang Rakyat?


Ini video terbaru sembang rakyat, video bodoh nih..Aku nak tunjukkan kat korang keserlahan kebodohan yang amat terlampau oleh pembikin video bodoh nih..Ko orang layan la video terbaru dari mamat-mamat pencacai Umno yang bodoh nih...

Lepastu korang gelak guling-guling macam aku nih..Untuk Lihatvideo di atas ,Betul tak aku kata..Bodoh tak pembikin video sampah nih???

Sembang Rakyat bukti Umno takut aura Bob Lokman

"Aku rasa UMNO sangat takut dengan Bob lokman nih. Apa tidak nya, setiap ceramah di mana Bob hadir sama dah tentu mendapat sambutan hangat.Dah kira satu kelebihan untuk pas nih!! Aku juga pernah hadir dalam ceramah bob kat kedah dlu masa himpunan 30 ribu pemuda.

Memang tidak boleh di nafikan tentang kehebata bob berceramah. Kata orang masa ni dia ni ada 'aura' untuk memukau pendengar2 nya. Itu sebab penyangak-penyangak UMNO tidak henti2 cari jalan untuk sekat Bob berceramah.

Contohnya minah-minah bodoh jahil yang menghina golongan pendakwah dalam video nih (Klik Sini). Layakkah hangpa hina pendakwah islam sedangkan hangpa pun macam ni..

Aku tak kata tak boleh kritik ulama,ustaz,mahupun pendakwah yang menyampaikan dakwah-dawah islamiah.Tapi cara minah-minat tak berudung ni seolah-olah menghina.

Pandai pulak cakap pasai agama padahal diri sendiri jahil agama.Aku tau ulama bukan maksum dan ada kalanya melakukan kesalahan. Tentang bob nih aku tidak pernah terdengar kata-kata yang menghasut atau menfitnah yang di ucapkan oleh bob, jauh sekali perkataan-perkataan yang boleh mengancam keselamatan negara.

Jadi tiada sebab mengapa Puak-puak malaon UMNO ni mahu sekat Bob berceramah. Alasan mereka Bob Dia menfitnah dan mahu jatuhkan kerajaan Umno dengan ceramahnya. Memang le Bob tak ada permit untuk berucap, kerana pihak yang bertanggung jawab keluarkan permit tu tak mau luluskan nya. tapi kalau tuduh dia menfitnah tu pemohong jaaa.

Seolah olah menjadi dosa besar pulak!! Aku harap Bob akan terus berceramah walau apa pun tindakan yang mereka akan ambil. . Dulu-dulu guru sekolah yang mengajar di sekolah mesti mau ada 'teaching permit', kalau tak ada ianya boleh jadi kesalah besar. Sekarang ianya sudah di mansuhkan.

Aku bukan nya nak nasihat tuan2 pegawai agama tuh, mereka lebih arif dan lagi bijak tentang tugas2 nya, tapi bertolak ansur la sikit tentang ceramah-ceramah yang baik nih. Kalau nak tangkap korang patut tangkap puak-puak malaon yang bikin video bodoh dan sesat Sembang rakyat nih....


Sk@siasahkini-Dah tak dak modal ker wei!!!!

3 comments:

Anonymous said...

nampak sgt kebodohan pelakon, terutama yg naik gila tu. blh bg identiti dia tak, nak basuh dgn clorok.

Anonymous said...

TERSERLAH BAHLUL BERTINGKAT-TINGKAT BERUK MAT YEH SEKOR NIE, KALAU DAH YANG BUAT VIDEO TU SATU GENG DENGAN YANG BUAT LAMAN WEB umNO TAKKAN ORANG PAKATAN PULAK?

DULU KINI DAN SELAMANYA JADI PENCACAI BAHLUL!!!

-wakleman

Anonymous said...

Nama gemuk tu...Helmi Bin Abu Zarim. Duda. Ada anak sorg...tp bekas bini x bg jumpa, xtau la sbb apa. Pastu tggl dgn adik dia...pun adik dia halau, campak kain baju kt lua..xtau apa kes. Perangai dia mmg suka menyusahkn jiran keliling. Senang diajak bergaduh...suka ambil kesempatan. Mulut klu bergaduh, kuat mencarut. Xde kerja tetap. Pnh jual air jambu...tp x laku. Skg bwk teksi...sewa dr org. Org yg ada kaitan dgn dia, semua malu nk mengaku saudara. Punca...xtau...diorg xmau bgtau. Dia ni elok disepak jer ramai2. Kelebihan yg dia ada ialah...ada 2 skuter...dua2 nmbor pendaftaran sama! Hebat bukan?