Tuesday, December 13, 2011

FAKTA!!! Saiful langsung tidak diliwat?


Fakta-fakta kukuh yang mahkamah buat-buat bangang:

1) Saiful mendakwa diliwat dalam keadaan menungging lebih 12 minit. Pasti ada bekas atau kesan lecet pada lutut akibat tekanan ditusuk, tetapi sebenarnya langsung tiada! Saiful boleh minum kopi dan makan karipap selepas kununnya diliwat antara jam 3.01 petang hingga 4 petang 26 Jun 2008!


2) Pemilik kondo, Hassanuddin Hamid tidak pernah dipanggil memberi keterangan sebagai saksi pendakwa sekiranya kejadian liwat itu benar-benar berlaku di premis miliknya.


Proktoskop yang digunakan untuk menentukan
sama ada tusukan berlaku atau tidak
3) Jeli KY yang sepatutnya jadi bahan bukti langsung tidak kelihatan padahal Saiful mendakwa Anwar meliwatnya menggunakan bahan pelincir tersebut. Bahkan bahan tersebut langsung tiada dalam rekod bukti jenayah menurut laporan polis sendiri!

4) Keterangan dan fakta perubatan oleh pakar tulang belakang dari Jerman, Dr Thomas Hoogland yang merawat sakit tulang belakang Anwar akibat terjatuh dari kuda pada 1997 mengesahkan bahawa amat mustahil seseorang yang masih mendapatkan rawatan berupaya melakukan hubungan jenis jauh sekali hubungan sejenis sekalipun. Anwar mendapatkan rawatan susulan pada 2004 dan 2008 di Klinik Alpha milik Dr Hoogland di Munich, Jerman.


5) Pakar DNA dari Australia, Dr Brian McDonald hairan kerana sepanjang kerjayanya, belum pernah dia berupaya membuktikan mahupun menjalankan kajian ke atas jangka hayat sperma yang boleh hidup lebih 72 jam di luar zakar sedangkan ASP Jude Preira hanya menyimpan sampel air mani di biliknya yang sudah pasti berada pada suhu bilik, dan boleh musnah!


Bukti Rosmah Mansor (RM) rapat dengan
Mumtaz Jaafar (MJ), ibu angkat Saiful
6) Ketua pasukan pendakwaan Yusof Zainal Abiden tidak pernah membuktikan secara fakta saintifik sama ada perubatan, klinikal mahupun rujukan sahih daripada sumber yang diperakui dan disahkan oleh badan profesional bahawa sperma manusia boleh bertahan sehingga 96 jam semasa perbicaraan berlangsung.

7) Keadaan Saiful yang menunjukkan rasa tidak tertekan atau menyembunyikan sesuatu bukti jelas bahawa Saiful berbohong mendakwa Anwar meliwatnya, malah tiada bukti sehelai bulu pun ditemui di atas katil dan cadar mahupun bilik, padahal manusia normal menggugurkan lebih kurang 100 helai bulu dari badan sehari secara normal!


Saiful bersama Khairil Annas Jusoh,
pembantu Najib Altantuya!
8) Dua hari masa untuk Saiful ambil untuk membuat pemeriksaan perubatan seterusnya langsung tidak bersolat Jumaat akibat kununnya berhadas besar. Mengapa sampai dua hari berlalu baru hendak bertindak? Alasan dia mahu mendapatkan kepastian dari rakannya hanyalah helah lemah untuk memberi masa dia menusuk lubang duburnya sendiri dengan objek bermaterial plastik!

9) Pertemuannya bersama ibu angkatnya Mumtaz Jaafar dan Rosmah Mansor antara fakta jelas tuduhan fitnah ini satu konspirasi terancang untuk memusnahkan kerjaya Anwar selepas gagal menentang hujah dan perjuangannya membanteras rasuah dan penyelewengan secara politik.


10) Najib Altantuya dalang sebenar konspirasi fitnah ini dengan berbohong kepada seluruh dunia Saiful berjumpa dengannya untuk mendapatkan biasiswa pelajaran sedangkan pada waktu pertemuan itu Saiful sudah pun dibuang dari Universiti Tenaga Nasional (UNITEN)!



11) Keterangan bersama rajah pemeriksaan perubatan yang dikemukakan oleh doktor Hospital PUSRAWI, Dr Mohamad Osman Abdul Rahman membuktikan bahawa tiada sebarang tanda tusukan tumpul atau kesan lecet pada permukaan luar dubur Saiful jelas membuktikan pembohongan Saiful terang-terangan dilakukan tanpa rasa malu, bertanggungjawab, jauh sekali menyerahkan kesnya kepada Mahkamah Syariah kerana kedua-dua yang terlibat beragama Islam!!

JALAN PULANG



Siapa Sebenarnya Bapa Saiful Bukhari Azlan?




Bapa Saiful ialah seorang daripada Ahli Jawatankuasa Perpaduan Melayu yang merancang perundingan diantara Pas-Umno. Seorang lagi ialah Pengarah Urusan Sapura, Rameli Musa, seorang kroni Anwar. Nampaknya, Anwar sendiri tidak sedar bahawa sahabatnya sendiri merancang menjatuhkan beliau.

Jawatankuasa ini diketuai oleh seseorang dari Perisik tentera yang saya tidak akan beritahu buat masa ini.


Itulah sebabnya mengapa bapa Saiful enggan menunjukkan mukanya dikhalayak ramai, terutamanya didepan kamera.


Sekiranya wajahnya keluar dikaca TV, maka sudah pasti ramai yang mengenalinya. Dia sebenarnya tidak mempunyai pekerjaan tetap.Kerjanya ialah menjadi broker. Kalau anda mahukan sesuatu, dia boleh lakukan. Kalau mahukan kontrak kerajaan, kalau mahu memerangkap seseorang, kalau nak jumpa mana-mana menteri ataupun Timbalan Perdana Menteri, panggil saja Bapa Saiful, dan dia akan melakukannya.


Kerjanya senang. cipta satu kes liwat terhadap Anwar. Ini akan menyebabkan PAS menjadi risau dan mereka akan berfikir dua kali tentang Anwar dan Pakatan Rakyat.


Panggil Pas dan Umno duduk bersama dan bercakap tentang perpaduan Melayu.


Biar PAS nampak bahawa masa depan Pas ialah bersama Umno dan bukan dengan PKR, yang mana akan dijatuhkan dengan kes liwat terhadap Anwar ini. Beritahu kepada Pas bahawa Umno bersetuju dengan pelaksanaan undang-undang Islam dinegeri-negeri yang dikuasai oleh mereka dan Umno akan bersetuju bahawa menteri besar akan diberikan kepada Pas.


Para perancang muzakarah Pas-Umno tentang perpaduan melayu ini juga sedar bahawa menawarkan jawatan Menteri besar kepada Pas dan pelaksanaan undang-undang Islam , masih belum cukup.


Mereka juga perlu memusnahkan kredibiliti Anwar untuk membuktikan kepada Pas bahawa masa depan Pas terletak bersama Umno dan bukan dengan PKR.


Tidak menghairankan, jawatankuasa muzakarah Umno-Pas adalah orang yang sama dengan 'jawatankuas memusnahkan Anwar' dan bapa Saiful, bersama dengan perisik tentera adalah pelakon penting dalam keseluruhan drama ini.


Ya.. Perisik Tentera lagi! Sekarang anda boleh lihat mengapa Perisik Tentera membocorkan maklumat tentang laporan rasmi mengenai pembabitan Rosmah Mansor didalam pempunuhan Altantuya.


Tujuannnya ialah untuk menjatuhkan Najib. Dan orang-orang sama ini juga terlibat didalam muzakarah Pas-Umno, yang mana diantaranya melibatkan orang-orang seperti bapa Saiful dan rakan baik Anwar, Rameli Musa.


Baru-baru ini, bapa Saiful, yang telah meninggalkan anaknya sejak kecil, kembali kedalam hidupnya.


Mengapa, setelah lebih 20 tahun lalu, tiba-tiba bapa ini kembali muncul menemui anaknya?


Senang saja. Dia mahu menghantar anaknya menemui Najib. Najib merasakan dia menghantar Saiful kepada Anwar untuk dijadikan sebagai ejen.


Apa yang Najib tidak tahu ialah, budak ini dihantar untuk mengenakan Najib.


Pernahkah terfikir, mengapa bapa saudara Saiful yang memanggil sidang akhbar untuk meminta Anwar bersumpah bahawa Anwar tidak pernah meliwat Saiful?


Mengapa tidak bapanya?


Sedangkan surat yang dibaca oleh peguam itu dikatakan ditulis oleh bapa Saiful.


Sebenarnya, Saiful tidak begitu mengenali bapanya.


Ibu bapanya bercerai ketika Saiful masih kecil, dan ibunya berkahwin lagi. Bila ibunya meninggal dunia, bapa tirinya pula menghilangkan diri dan Saiful seterusnya dijaga oleh bapa saudaranya.


Dan satu perkara penting didalam keseluruhan episod ini ialah 'ibu angkat' Saiful ialah Mumtaz Jaafar, yang merupakan proksi Rosmah Mansor dalam urusan perniagaanya.


Apakah ini dapat menerangkan mengapa Najib bersetuju berjumpa Saiful? Ramai yang tidak dapat memahami bagaimana seorang timbalan Perdana Menteri yang begitu penting dan sibuk , mahu membazir masa bertemu dengan seorang pelajar tercicir seperti Saiful.


Ini adalah kerana Saiful adalah 'anak angkat' kepada Mumtaz Jaafar. Itu sebab Najib berjumpa dengannya.


Melihat kepada perawakan bapa saudara Saiful, kita boleh memahami mengapa lelaki ini istimewa. Apakah doktor menemui contoh air mani bapa saudaranya didubur Saiful, dan mungkin itu sebabnya mengapa polis tidak mendakwa Anwar? mungkin ini dapat menjelaskan, mengapa polis membebaskan Anwar selepas penahanan yang dramatik sehari sebelum itu.



Sankara: Kes Pembelaan Anwar Kukuh




Hakim, Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah memetapkan Khamis ini, 15 Disember 2011 untuk pihak pembelaan membalas hujah pendakwaraya berhubung kes liwat II.

Peguam pembelaan, Sankara Nair berkata, setakat ini pihak pendakwaan masih gagal membuktikan Datuk Seri Anwar bersalah dalam kes ini yang dilihat lebih kepada satu konspirasi.


"Kita memang confiden dengan kes kita. Apa yang kita nampak kita tidak mempunyai banyak perkara untuk dijawab memandang tidak ada penentangan kes.


"Beban masih kepada mereka (pendakwaraya) dan kita rasa kita ada asas untuk mempertahankan Datuk Seri Anwar.


"Kami rasakan hujahan kami kuat untuk mengatakan tidak pernah berlaku (kejadian tersebut). Kita punya pendirian ini tidak berlaku. Pada kita ini semua satu konspirasi. Kami bertegas dengan pendirian kami," katanya.


Beliau menambah, beberapa isu berhubung teknikal akan dibincangkan bersama pakar sebelum menjawab hujah pihak pendakwaraya.


Bagi Datuk Seri Anwar Ibrahim, beliau bertegas dengan pendirian dirinya wajar dan wajib dibebaskan memandangkan tidak ada fakta dan keterangan kukuh untuk mereka mnghukum dirinya.


"Kita di peringkat akhir keterangan tadi pihak pendakwa mengemukakan hujah pertama sepertimana Datuk Seri Najib menyoal mengapa saya memberi keterangan dari kandang tertuduh. Tentunya Datuk Najib tidak membaca ucapan saya itu keterangan itu adalah pilihan.


"Dalam mahkamah disebut bahawa tidak boleh ditafsir secara negatif kerana itu pilihan. Mengapa saya buat pilihan, kerana saya pertikai sistem. Sistem ini diperalat politik untuk menekan.


"Oleh yang demikian saya menggunakan hujah saya dalam peluang kandang mahkamah untuk menjelaskan kebobrokkan dan kerosakan sistem kehakiman dan politik yang menggunakan proses perundangan ini," katanya.


Mengulas lanjut katanya, pihak pendakwaraya tidak sepatutnya mempertikaikan saksi dan beberapa pakar yang dibawa dalam perbicaraan kes ini.


"Apa yang dibuat oleh Datuk Yusuf hari ini, mempertikai itu yang pertama yang kedua mempertikaikan beberapa saksi utama kita.


"Dr Hooglands itu pakar antarabangsa, Dr Brian McDonald, Prof. David Lawrence Wells juga pakar di peringkat antarabangsa. Jadi jika kita ingin peremehkan perkara itu agak sukar," katanya.


Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur hari ini kembali meneruskan sesi penggulungan dengan giliran pihak pendakwaraya mengemukakan hujah.


Anwar, 63, didakwa meliwat Mohd Saiful, 25, di sebuah pangsapuri di Bukit Damansara di Kuala Lumpur pada 26 Jun 2008 dan dituduh mengikut Seksyen 377B Kanun Keseksaan yang membawa hukuman penjara sehingga 20 tahun dan sebatan jika disabit kesalahan.

No comments: