Thursday, December 15, 2011

KAMI PEJUANG LEMBU!!! Pejabat UMNO Cheras diserang


Mula2 perhatikan dulu gambar2 di bawah neh beb ;








Okey, dah tengok?

Gambar neh dapat dari rakan fb. Dia bagi link kat aku pasal story neh. Sumber asal ataupun orang yang upload gambar neh di fb boleh rujuk sini. Thanks kepada dia apa2 hal sebab share benda neh.

Gambar di atas neh mengisahkan penyokong2 shahrizat yang menyerang umno cheras sebab menyarankan shahrizat letak jawatan atas isu nfc. Kiranya depa neh pembela si shahrizat. Hak eley... ada ka sang penyonglap macam tue pun ada yang sokong. Bengap ka apa dorang neh hah? Nak tanya sat.

Wehh,

Bodohhh.. berapa lue dapat backup shahrizat hah? Ada rm250j? Kalau setakat ratus or ribu g mamposlah weh.. buang masa seme neh faham tak buang masa? Bukan orang suka2 nak desak si kak jat tue berambos, tapi dah memang dia buat pailang baik punya sebab tue orang menyampah. Apa ke bahlolnya sangat orang yang sokong shahrizat neh? Bengap nak mampos. Amekaww..

Kah kah kah

Tapi kan geng, ada rakan2 dan sedara mara aku jadi ahli umno cheras tue beb.. dorang pun takde lak nak share benda2 neh dengan aku. Cuak gamaknya nak dedahkan pekung sendiri. Neh kalo depa baca benda neh sure sakit ahti kat aku neh. Sebab dedahkan masalah dalaman mereka. Lepak lah beb. Time kawan kita kawan, time sedara kita sedara, time kahwin kita gotong royong, time politik ko umno aku pas, kutuk mesti kutuk, habis citer..

kah kah kah

Ameno : Samseng.. samseng .. samseng.. samseng..


No comments: