Wednesday, March 7, 2012

BACUL DAN PENAKUT!!! Tiada kelibat Noh Omar dan Mat Zin dalam SELCAT

Mat Zin Mohammad, Ketua Bahagian UMNO Shah Alam merangkap Pengerusi Barisan Nasional Selangor begitu kuat berkokok kononnya hasil pasir diselewengkan oleh kerajaan Negeri.

Begitu juga Dato Noh Omar, Timbalan Ketua Perhubungan UMNO Selangor sebelum ini begitu lantang menuduh hasil pasir Selangor diselewengkan oleh kerajaan negeri.


Sidang SELCAT pada 5 March lepas diadakan khas untuk membincangkan perjalanan pengurusan hasil pasir di Selangor. Sidang tersebut terbuka kepada umum dan sesiapa sahaja boleh hadzir dan mengambil bahagian.


Malang seribu kali malang, sepanjang persidangan berlangsung, kelibat Mat ZIn dan Dato Noh Omar langsung tidak kelihatan.



Segala bukti yang mereka dakwa wujud itu tidak nampak bayang pun walau sedikit.


Malahan, orang2 yang dituduh kononnya menyeleweng hasil pasir semuanya hadir. ADUN2 Amiruddin Shaari, Shuahaimie Shafiee serta Pengurus BEsar KSSB hadir dan memberi keterangan secara terbuka dan disaksikan oleh semua rakyat Selangor.


Mereka2 yang lantang membuat tuduhan termasuklah Raja Petra Raja Kamaruddin tidak nampak kelibat mereka.


Mereka adalah bachul dan penakut kerana mereka menuduh tanpa bukti serta tujuan tuduhan hanyalah mahu menyebar fitnah semata-mata.


Sekarang ini Mat Zin dan Noh Omar menjadi jurucakap kepada Raja Petra Kamaruddin. Apa sahaja tuduhan rambang yang dibuat Raja PEtra, Mat Zin dan Noh Omar akan mengulanginya.


Mereka seperti tiga sekawan membantu antara satu sama lain.

Kalau mereka ini masuk neraka kerana membuat fitnah, mereka pun akan masuk neraka bersama-sama, inshaalah.


Sepatutnya Mat zin dan Noh Omar wajib menjawab bagaimana YAyasan Selangor hilang RM500juta. Itu adalah isu yang lebih releven dan terbukti benar.


Jangan hanya pandai membuat tuduhan2 rambang seperti orang yang tidak siuman


Tulang Besi

No comments: