Sunday, July 22, 2012

PANAS!!! Setiausaha Politik MB Kedah kena tahan SPRM.....


TIMBALAN KETUA PEMUDA PAS KEDAH DITANGKAP KERANA RASUAH

Timbalan Ketua Pemuda PAS Kedah Sanusi Md. Noor kini berada di dalam tahanan lokap SPRM.

Beliau juga merupakan Setiausha Politik kepada Azizan Razak MB Kedah di tahan atas tuduhan/dakwaan RASUAH bernilai Rm 1.3 Juta dan munkin lebih dari itu.

Sasaran berikutnya ialah Hj. Mohd Puad Bin Mohd. Ali, beliau merupakan sepupu kepada Azizan Razak.


TUDIA BERITA PANAS DI ATAS... Kedah La kutip dari sebuah blog pro Perkasa yg ada jugak kena mengena dengan UMNO. Berita tersebut kemudiannya dipanjangkan oleh cybertrooper UMNO yg lain.

Nampaknya setelah Iblis Laknatullah dirantai di bulan Ramadhan, ada jugak blog yang seolah2 mengambil alih kerja setan Iblis melakukan kejahatan, menipu, memfitnah serta membangkitkan kegelisahan di kalangan rakyat.

Oleh kerana admin Kedah La semua berpuasa Ramadhan maka tak maulah nak komen lebih2 takut terlajak pulak, maklumlah keyboard komputer ini bukan ada tulang. Kepada Tuan Sanusi Setpol MB Kedah harap bersabar dengan fitnah jahat itu... tapi kalau buleh tu buat report pun syok jugak... Kedah La akan bantu beri maklumat lengkap pengendali blog tu. Biag dia termonyeh2 sambil tutup muka dengan gari bila polis buat perintah tahanan reman nanti.Kedah La

No comments: