Wednesday, January 19, 2011

TAIPING MALI jadi pengikut PAPA GOMO suka tabur fitnah


Ini fitnah Taiping Mali :


Gambar-ganbar di lokasi kemalangan melibatkan YB Hj Husin Bin Haji Din, ADUN Selinsing.Keadaan kereta YB kelihatan remuk teruk di bahagian depan akibat melanggar pokok selepas hilang kawalan. Kemalangan berlaku pada 14 Januari 2011.

YB adalah Adun Pas yang bakal keluar parti tidak lama lagi. Desas desus bertiup kencang di Bagan Serai. Ini adalah kerana isteri baru beliau seorang janda berusia 40 tahun adalah orang Umno. Hj Husin sentiasa bersama dengan isterinya ke majlis-majlis rasmi. Isterinya adalah pengikut kuat Umno dan difahamkan dia tidak menyertai Pas sebalik berusaha untuk membawa suaminya keluar dari Pas.

Perkara lain yang menarik dengan CRV ini ialah Hj Husin dulu pernah kutuk Dato Zaili Cha kerana membeli Proton Perdana selepas beberapa bulan menjadi wakil rakyat. tetapi beliau tak berapa bulan bergelar YB dah tukar CRV. Adakah ini satu sumpahan?TM

Ini bukti Taiping Mali fitnah

19.01.2011 Rabu; Pagi tadi YB Husin dihubungi oleh wartawan dari Utusan Meloya bertanyakan kesahihan berita yang dibawa oleh blogger pro umno menyatakan bahawa YB Husin kemungkinan besar akan keluar PAS. berita tersebut boleh dibaca di atas.

YB Husin menyangkal sekeras-kerasnya kenyataan tersebut dan memaklumkan bahawa isteri beliau telahpun menjadi ahli PAS dan akan membawa mertua beliau untuk menyertai PAS dalam masa terdekat ini.

Ini bukanlah masanya untuk memikirkan keluar parti kerana jika betul ianya benar, kenapa tidak YB menerima tawaran wang ringit kerana YB pernah menerima tawaran RM 5 juta untuk bersama-sama UmNO ketika baru memenangi pilihanraya ke12 yang lalu.

Ini jelas bahawa,isu YB Selinsing akan menyertai UmNo hanyalah propaganda UmNo sendiri untuk meraih simpati pengundi bagi menghadapi PRU 13.

YB Husin juga menyangkal tuduhan blogers pro UmNo tersebut yang menyatakan beliau pernah mengutuk Dato' Zaili Cha membeli Proton Perdana selepas beberapa bulan memenangi Pilihanraya 2004.
ADUN Selinsing

No comments: