Tuesday, May 3, 2011

Polis ni ceramah tentang keselamatan negara atau keselamatan UMNO?

Hebat Malaysia boleh... semua boleh asalkan untuk mu UMNO...,


Gambar diatas ialah Penolong Pesuruhjaya Kanan (SAC1) Abdul Rahman Ismail dari Cawangan Khas Bukit Aman bahagian Penyelidikan dan secretariat.

Menurut dari Timbalan Presiden PKR Azmin Ali , sebanyak 4 seminar telah dijalankan setakat ini melibatkan 2,000 pengetua-pengetua dan guru-guru di Kelantan. Setiap sekolah telah disuruh menghantar seorang pengetua dan 8 guru.


"Abdul Rahmah tidak memberi bersyarah tentang keselamatan Negara tetapi telah bertindak sebagai ejen fitnah untuk Umno dan menghuraikan tentang seks dan tuduhan-tuduhan lucah menerpa padaAnwar dan juga mengenai kejadian Memali," dikatakan Azmin.

"Abdul Rahman juga telah memperkatakan Anwar sebagai peliwat dan seorang lelaki yang mengejar pelacur-pelacur. Mengapa seorang pegawai kanan polis boleh menceburi dalam memberi kuliah politik dan mengulang propaganda murah membantu politik kotor Umno BN."Manjung Mari

Sumber : malaysia-chronicle.

1 comment:

Konst. Mamat said...

Gua kenal mamat SAC1 ni... dia dari ASP dulu pun memang celako. makan rasuah dulu disebut duit landuk, makan suap, tengok muka pun tau jenis melayu berjiwa hamba. dia ni buat spoil pasukan.... kami anggota pun benci malaun ni, anggota bawah dibuatnya mcm makan gaji duit bapak dia......nanti pencen esok dipulaukan masyarakat mcm ketua samseng beruniform rahim tak de nur...