Wednesday, March 30, 2011

Berapa kali Anwar ke Thailand ? bakal jadi tajuk muka depan Utusan Meloya

ESKAY @ DATUK T GELABAH KINI TUKAR TOPIK PULA

Eskay, ada mirip Anwar tak?

ESKAY @ Datuk T sudah mula gelabah dengan pendedahannya yang `kantoi' berkaitan video seks kununnya melibatkan DS Anwar. Apabila rakyat mula menganggapnya sebagai `penerbit filem lucah' dan pendendam terhadap Anwar walaupun sudah mengerjakan `haji', Eskay kini beralih cerita kepada topik lain.

Eskay tetap mahu rakyat percaya bahawa Anwar bukan seorang tokoh yang baik walaupun Anwar tidak seperti beliau yang menayangkan video lucah. Eskay tahu namanya kini amat jijik di mata masyarakat setelah isu video seks ini menjadi perdebatan hangat dan paling parah lagi Umno mendakwa Umno `lepas tangan dan tidak terlibat' langsung di dalam isu ini. Maka, Eskay terpaksa mempertahankan dirinya secara bersendirian. Kini, Eskay beralih pula kepada persoalan lain iaitu berapa kerap Anwar ke Thailand dan apa yang Anwar lakukan di sana. Beliau mahu Anwar menjawab 5 persoalan seperti yang dipetik melalui beberapa blog.
Soalan-soalan tersebut ialah “pertama, sejak dua tahun lalu berapa kali Anwar ke Thailand? Kedua, siapa yang menyambut Anwar di Thailand? Ketiga, di hotel mana Anwar menginap? Keempat, apa Anwar buat di bilik hotel tersebut? Dan kelima, siapa yang menyelesaikan semua bayaran tersebut?” “Jangan paksa saya dedahkan semua itu… suruh Anwar jawab dulu soalan itu sebelum (semua) serang saya” kata Shazryl Eskay. “Awak semua balik dan tanya soalan ini di dalam blog,” kata Eskay kepada sekumpulan blogger dan penulis media alternatif. (http://suwaritimur.blogspot.com/2011/03/video-seks-anugerah-tuhan.html#ixzz1I4UKXvgC)
Huruf warna - bakal jadi tajuk muka depan Utusan Meloya

Apa kena mengena dengan isu video seks yang kantoi itu? Adakah Eskay ingin menunjukkan bahawa aksi di dalam video seks itu dirakamkan di Thailand? Tidak perlu Eskay cabar atau ugut untuk mendedahkan lagi beberapa perkara buruk tentang Anwar kerana sememangnya kita menanti pendedahan demi pendedahan dari beliau. Setakat cabaran dan ugutan sedemikian sudah tidak menjadi hairan kepada Anwar kerana Anwar sudah berpuluh tahun dicabar dan diugut begitu. Mak cik Umi Hafilda pun pernah ugut untuk sebarkan rahsia Anwar dan Azmin, siap dengan pengakuannya beliau ada memiliki 17 lagi pita video seperti yang didedahkan kantoi baru-baru ini. Tunggu apa lagi, dedah kan lah, cuma jangan sampai terkantoi lagi.

Puak itu berani buat ugutan itu ini kerana mereka mungkin selamat. Bayangkan, Eskay dan Rahim Thamby Chik terang-terang mengaku terlibat tayang video lucah dan memiliki video berkenaan, namun hingga kini mereka tidak didakwa. Mak cik Umi juga mengaku ada memiliki video seperti itu, sehingga kini kita tidak tahu samada mak cik Umi sudah dipanggil untuk siasatan atau tidak.

Jadi, usahlah Eskay membuang masa ugut mahu dedahkan apa jua yang beliau ketahui. Dedahkan sahaja seperti yang dilakukan oleh seorang bekas pengawal peribadi Megat Junid yang menyebut Eskay seorang yang berniat jahat dan pendendam terhadap Anwar. Itu baru berani, bukan sekadar ugut itu ini untuk lindungi perkara yang sudah terkantoi./wfauzdin.blogspot.com

No comments: