Monday, March 14, 2011

Video : Farahana Jamaludin tak serik masih menyerang PAS, kali ini merapu pasal sumpah


Farahana kena dengar kuliah Ustazah dulu

Farahana Jamaludin, kali ini ReJaM© gelarkan dia sebagai betina kerana masih tak serik dan tidak mengaku atas kesalahannya. Sebelum ini betina yang jaga aurat pun tak pandai ini telah menyamakan [Tuan Guru Nik Aziz dengan Ayah Pin].

Bukan sahaja tidak mengaku kesalahannya, kali ini betina ini bersuara lagi membawa persoalan typical penyokong gerombolan songkok tinggi yang akan terus bertanya berulang-ulang kali soalan yang sama, walaupun sudah dijawab dan dibincangkan beribu kali, iaitu "mengapa Anwar tak mahu bersumpah?" dan "Kenapa PAS tak mahu suruh Anwar bersumpah?" [Utusan].


Betina gila ini memarahi PAS kerana tidak mahu menyuruh Anwar Ibrahim bersumpah bagi menafikan dakwaan liwat ke atasnya. Memang sah perempuan bangang yang sama taraf dengan penyokong gerombolan songkok tinggi yang lain. Kalau PAS tidak membenarkan Anwar Ibrahim dibicarakan bolehlah nak marah, ini Anwar tak mahu bersumpah dia sibuk nak marah, apa masaalahnya?

Kebenaran ditentukan melalui perbicaraan yang adil, sumpah pula sekadar mendapatkan persepsi, jika Anwar tidak mahu ke muka pengadilan wajar dia dimaki hamun, dihina, dan dikutuk kerana takut menghadapi kebenaran. Apa yang jelas Anwar berani ke muka pengadilan, tidak pernah ponteng perbicaraan maka tiada apa yang perlu dipersoalkan, sama-sama kita lihat dan nilai pula keadilan mahkamah terhadap kedua-dua pihak Saiful dan Anwar.

Betina ini sememangnya sudah gila, tapi yang lebih gila adalah Utusan Malaysia kerana membenarkan betina gila ini memberikan ulasan gila di dalam akhbar gila Utusan Malaysia. Anjing gila dibiarkan menyalak di dalam rumah.

ReJaM© "Betina gila adik beradik perempuan sihir..."


3 comments:

5sal said...

As Salam!Betina ni gila tahap gila tak dapat batang.macam haram jadah. Karang cakap yang bukan2 kena saman lak.Nama ja org melayu ISLAM konon jeneh P..K.. m k.

Anonymous said...

apabila ada berita yg disampaikan oleh golongan sepertinya perlu diselidiki dulu..gaya seperti penyebar fitnah je

Anonymous said...

5sal.kalu gtu bg kat mat2 bangla je .gerenti senyap la tu2...kakaka atau kat gorila di sepilok je.