Wednesday, July 6, 2011

Agong tak mahu jumpa PERKASA ? Tak tau malu sungguh Brahim Ali ni

malaysiandigest melaporkan "Perkasa presiden Datuk Ibrahim Ali today cancelled his scheduled meet with the Yang di-Pertuan Agong to submit a letter to seek audience with His Majesty.

According to sources, the meeting was cancelled due to the Istana not allowing the group to meet with him.

Terjemahannya berbunyi lebih kurang macam ni..

Presiden PERKASA, Ibrahim Ali hari ini membatalkan jadualnya untuk masuk mengadap Yang Di Pertuan Agong untuk menyerahkan surat memohon untuk mengadap kebawah Duli Tuanku.


Menurut sumber, pembatalan itu adalah kerana pihak Istana tidak membenarkan PERKASA untuk mengadap Yang Di Pertuan Agong..




Kah..kah..kah.. apa nak jadi ni?? Yang berapi-api mengaku memperjuangkan nasib Bangsa Melayu tak diterima masuk mengadap Raja Melayu? Memalukan sungguh..

Nampak sangat yang mengistihar PERKASA sebagai pertubuhan pejuang Melayu hanyalah beberapa kerat Pemimpin UMNO.. bukannya Raja-Raja Melayu sendiri..

Kalau begini eloklah ditukar agenda PERKASA tu dari memperjuangkan nasib Melayu kepada memperjuangkan nasib pemimpin UMNO..

BERSIH 2.0 yang diterajui oleh Ambiga kumpulan yang dikatakan Haram oleh Hishamuddin diterima masuk mengadap.. tapi PERKASA pertubuhan racist yang dihalalkan oleh Hishamuddin tak diterima masuk oleh Tuanku??

Malang sungguh nasib Pak Brahim.. ada gelaran ‘Datuk’ pun dah kena lucut.. nak jumpa Agong pula, Agong tak hingin nak jumap dia.. yang nil ah orang kata hidung tak mancung, pipi tersorong-sorong…

Malu weh!!!
ASD

http://www.malaysiandigest.com/news/26621-news-flash-perkasa-not-allowed-to-meet-the-king-at-istana-negara.html

5 comments:

Pak Mat said...

Buat apa Agong nak jumpa mangkok hayun ni bukan ada apa2 pekdah pun. Buang masa ja...woooiii brahim kita jumpa di pasiq mas dalam PRU 13 nanti Tiga Penjuru... Demo,Pakatan n amno... InsyaAllah lu hilang wang pertaruhan... Lu akan berkubor di Pasiaq Mas... Kah kah kah....

Anonymous said...

Memang jenis muka tak tahu malu..Seluruh malaysia tahu brahim kodok ,Mulut celupar macam mulut katak, cakap berapi2 tetapi tak lakuuu....Berahim, lebih baik mu ni baco Quran atau ngaji cara nak pegi ke Mekah.Sudah tua kasi saja kat orang2 muda tolol dibawah kumpulan kamu itu mengambil alih .Berahim Katak s/o Berahim Kodok.

Anonymous said...

Pihak istana pun x mau jumpa org gila takut berjangkit penyakit bawaan ni.. jadi elok org2 melayu yg merdeka kita jauhi spesis ni (PERKASA) hangpa pun satu wahai ahli perkasa cadanglah kpd ketua gila hangpa jom pergi Negara Palestin berjuang bunuh yahudi/israel tu, jgnlah nak tunjuk hebat sama2 melayu.... ajak sama mantan JKKP Pu. Jerjak yg berkerusiroda pi sama... jgn nak tunjuk jagoh sama2 melayu buat ape ...

Tok Otaku said...

dulu (tahun lepas rasanya) bukan ke puak Pak Brahim Dharma ni ke yang mengaku Islam milik orang Melayu? dia belajar daripada Al Qur'an dan kitab hadis apa ye? memang patut pun dia tidak diperkenankan menghadap YM Tuanku. Sungguh, dia ni patut dilaknat hingga ke akhirat!

pyan said...

hoi...katak,sape nak jumpa dengan specis macam ko ni.ko pegi jumpa katak lagi bagus.