Tuesday, February 21, 2012

PANAS!!! Apa nak jadi Hasan Ali, logo JATI sebijik logo Setan?

KUALA LUMPUR, 21 Feb: Jati yang diterajui oleh Datuk Dr Hasan Mohd Ali yang dipecat daripada PAS telah dilancarkan di Shah Alam Convention Center, Shah Alam petang ini.

Walaupun perjuangan tiga jalurnya ialah untuk memartabatkan Islam, Melayu dan institusi Diraja, namun logo Jati dilihat mempunyai persamaan dengan 'logo setan' yang direka bentuk berdasarkan nombor '666'.

Di bawah adalah link di mana Logo Setan itu.

http://artbackwash.blogspot.com/2008/05/satans-logo.html

5 comments:

yobrizab said...

teserlah kebangangan hasan ali nih!

Anonymous said...

hahaha...lu jgn kutuk hasan ali. Dia ada phd. dia bercakap dan bertindak guna fakta. Dlm kepimpinan parti dan ngo yg ada kat malaysia nih, dia sorang je ada phd. akidah dia dok di langit ke tujuh. hahaha...tapi gua dah tau apa jawapan hasan ali nnt bila org persoalkan logo tu...dia akn jawab, apa kurang logo PKR....hahaha...dan akidah bkn bergantung pada logo...hahaha jawapan org yg ada phd.

Anonymous said...

Anonymous ... Bro PhD tu ko ingat bagus sangat ke? Berlambak orang kat Msia ada PhD dan tak semua PhD tu bijak ... ada PhD bertaraf "kangkung" je. Apa guna ada PhD kalau melawan perjuang ULAMA? Ramai PhD kaki mabuk, kaki rasuah. Ko ingat Hassan Ali tu hebat sangat ke? Sekarang dia diperguna oleh UMNOgok khususnya oleh Tan Sri Rozali (Syabas) yang memberikan dia berjuta ringgit untuk memecahbelahkan undi Melayu supaya UMNO menang dlm PRU13 nanti. Dr Hassan Alini memang bangsat dan hanya mengejar pangkat. Bila tak dapat lihat apa dia buat? Allah mmg kaya, nak buat NGO terpilih logo yang mirip logo SETAN! Kesian....

Anonymous said...

Pasal logo pun jadi isu...matang la ckit. memang sampah btul politik kat malaysia ni...bukanya nak bawak isu bagi rakyat dapat kebaikan....logo setan ka logo jin ka apa rakyat dapat??

Anonymous said...

rakyat dapat manusia hipokrit macam ko dan hasan ali wahai pencacai umporno