Tuesday, February 21, 2012

BERDAGANG DENGAN ISRAEL!!! Blogger UMNO nak alih isu tapi kantoi

LUCU melihatkan gelagat blogger United Malays No Otak, Umno berhubung pendedahan dua buah kapal Israel yang berlabuh di Westport, Pelabuhan Klang 16 Feb 2012 tempoh hari rujuk [video kapal Israel].

Masing-masing cuba menafikan bahawa memang ada kapal Israel yang berlabuh di Pelabuhan Klang. Tambah menarik, mereka siap memuji Israel cerdik menggunakan proksi untuk berdagang di negara ini.

Kata mereka ZIM integrated shipping services, bukan syarikat Israel, tetapi hanyalah syarikat proksi Israel. Jadi Malaysia membenarkan syarikat proksi Israel berdagang di sini. Siap kata Jingga 13 tak buat homework sebelum bongkarkan perkara ini.

Sudah terang lagikan bersuluh, sudah jelas dan nyata ZIM integrated shipping memang syarikat Israel, malah mengumumkan dengan jelas dalam web rasmi mereka bahawa mereka dimiliki oleh Israel Corpration dengan pegangan saham sebanyak 98%.

Sila lihat maklumat di bawah, yang dipetik dari website ZIM sendiri, kalau masih tak puas hati klik sini [ZIM] lihat petikan paling bawah tentang profile syarikat ZIM ini.





Pemilik ZIM Integrated Shipping ini sudah jelas ialah Israel Corpration, nak nafi apa lagi? Israel Corp ini merupakan "top ten" syarikat Holding di Israel yang tersenarai dalam Tel Aviv Stock Exchange.

Mengata orang bebal, dia sendiri jauh lebih bebal. Lihat sendiri maklumat di laman sesawang rasmi Israel Corp di bawah ini. Kalau masih tak puas hati sila klik sini [Israel Corp].


Sepotong kata Anwar Ibrahim diputar belit siang dan malam, konon Anwar sokong Israel, bunuh rakyat Palestin. Tapi di belakang rakyat mereka buat perjanjian syaitan dengan Israel.

ReJaM© " Depan rakyat maki Israel, belakang rakyat cium bontot Israel.... "

1 comment:

asry said...

yg terang dinafikan, yg samar disahkan,bukan setakat daging saudara yg dimakan, mak bapak kau pun dikunyah telan.