Monday, February 27, 2012

ASRULLAH AFFENDI ABDULLAH !!! Inilah nama PONDAN UMNO yang cuba menumbuk Nurul Izzah







Betul ke mamat nih yang nak tumbuk Nurul Izzah, kalau betul memang tak gentle ler. Jantan jenis apa macam nih..

Addin pun tak pasti dari mana blogger IYAR dapat sumber tentang citer nih. Lain kali tulis lah sumber yek..


Tapi yang pasti amalan politik ganas yang dipercayai didalangi oleh Umno berlaku terhadap program Pakatan Rakyat dan kini tidak terbendung lagi. Link FB mamat nih di sini.


Ini membuktikan Umno BN makin terdesak untuk meraih sokongan tatkala PRU 13 semakin hampir. Rakyat semakin menolak Umno BN yang kini sudah tidak relevan di mata masyarakat.Addin

Naib Presiden PKR Nurul Izzah Anwar berkata, jika tidak ada campurtangan penyokong Pakatan Rakyat pada ceramahnya di Gambang, Pahang semalam, beliau pasti mendapat 'mata lebam' seperti bapanya Datuk Seri Anwar Ibrahim sebelum ini.

Katanya, serangan terhadapnya oleh lelaki pada ceramah di Felda Lepar Hilir I pada malam semalam itu hampir-hampir mengenainya


"Ia hanya beberapa inci (hampir mengenai), kamu pasti tidak mahu ukur, ia sangat tidak menyenangkan," kata Nurul Izzah.


Menurutnya lagi, penyerang yang memakai baju merah (gambar) perlahan-lahan memasuki tempat ceramah di sebuah kedai kopi sebelum melancarkan serangan.


Bercakap kepada pemberita selepas membuat laporan polis di Petaling Jaya hari ini, Nurul Izzah berkata sekiranya tiada penyokong yang menahannya, beliau pasti menerima nasib seperti Anwar yang dipukul menjelang perbicaraan kes liwat pertamanya lebih sepuluh tahun lalu.


Nurul Izzah mendedahkan, polis tempatan berjaya mengenali identiti penyerang itu sebagai Asrullah Affendi Abdullah. Bagaimanapun, maklumat lain masih belum diketahui setakat ini.


Nurul Izzah turut menunjukkan kepada pemberita beberapa keping gambar ketika kejadian bagi menyokong dakwaannya.


Pagi tadi, akhbar web PKR Keadilandaily melaporkan, anggota Umno setempat sengaja mengganggu ceramah Pakatan dengan menganjurkan sesi karaoke dan menghantar SMS ugutan sebelumnya.


Menurut Pengarah Komunikasi PKR Nik Nazmi Nik Ahmad, ketika giliran Nurul Izzah berucap, kumpulan itu mula menyerbu ke lokasi ceramah sambil melemparkan kata-kata kesat kepada anak perempuan Ketua Umum PKR itu.


Dakwanya, "budak-budak muda" itu cuba memukul Nurul Izzah sehingga beliau dan puteri Anwar itu terpaksa diiringi polis meninggalkan kawasan berkenaan.

4 comments:

Anonymous said...

Hahaha! Padan muka! Mau kasi kena tumbuk semua supporter pakatan haram!

Anonymous said...

ada juga beruk umno bagi komen kat sini

Anonymous said...

biar laa beruk2 UMNOnok nak meroyan kat sini...terhibur gak hati ni nengok betapa x cerdik nya beruk2 UMNOnok ni...hahahahah....

Anonymous said...

biarkan beruk2 tu.dia ingat kami takut ke ngan samseng umno...cuma kami ni berdisiplin je...cuba la melampau batas hahaha...ups lupa..xde org bagitau tau ke puak umno kena penerajang masa dekat sembrong??? hahaha nak press moto konon...dapat sebijik kau hahaha...dok melalak2 je seberang sana..nak masuk x brani hahahahahaha..reti baling mercun je...telur...hahahah ajak debat x brani hahahahahahahahahahahaha...pondan la puak2 umno ni........boooooooooooooooooooooooooo