Monday, February 27, 2012

BERITA SEDIH+KECEWA!!! Ceramah Hasan Ali di Seri Manjung dilanda ribut,khemah berterbangan..


Ribut besar di seri manjung menggagalkan ceramah yb dato Dr HA, khemah trpelanting & trcampak, Xdapat orng manjung nak dengar dakyahnya! - Twetter dari YB Nizar sebentar tadi.


Twetter DSN


Mungkin inilah balasan Allah kepada Hasan Ali yang menyerang dengan fitnah dan mencerca terhadap DSN baru-baru ini dalam ceramah DHA di Parlimen Bukit Gantang.

Menurut sumber dari lokasi,ceramah ini berlansung di stadium Majlis Perbandaran Manjung ( MPM ). Wah...hebat sungguh Dr Hasan Ali diraikan oleh mereka yang pastinya UMNO BN, Tetapi bagi mengaburi orang ramai mereka akan berselindung disebalik nama-nama NGO. Khabarnya ceramah di Seri Manjung di anjurkan oleh 4B,MAYC dan beberapa NGO yang semuanya topeng UMNO.

Disini Dr Hasan Ali digandingkan dengan penceramah Ust Kazim Elias ( UMNO ). Tetapi Ust Kazim tidak hadir dan diganti dengan seorang Ust dari Pulau Pangkor.
PULAU PANGKOR...???? Adakah ianya Dr Zambry Abdul Kadir...?? Ianya menjadi tanda tanya kepada penulis sekarang...hehehe...Orang ni

2 comments:

يورحامي يوسف said...

FENOMENA HASAN ALI @ MANJUNG
www.facebook.com/media/set/?set=a.1957628876377.57124.1712422991&type=3

Anonymous said...

Dr Hasaan Ali Al Akidah juga dikenali dgn Ah San Ahlee jgn kome org Peraq tak tau.... yg juga Pengerusi Sykt Beras Jati.....