Monday, February 14, 2011

Mari kaji faktor-faktor Si Saiful tak boleh duduk 2 hari

Fitnah II: Saiful tak dapat duduk 2 hari kerana diliwat tanpa rela

Dah lama ReJaM© tak ambil peduli tentang kes liwat yang bangang lagi membangangkan ini. Semakin hari kes ini semakin tak masuk akal. Sebelum ini Saiful Bukhari mengaku dia dipaksa dan diliwat oleh Datuk Seri Anwar, namun di dalam perbicaraan mahkamah, dia membuktikan bahawa dia sendiri yang membuka seluar dan bertuala. Jelas kenyataan bercanggah dan menjejaskan kredibilitinya sebagai saksi utama kes ini.

Dalam perbicaraan terbaru hari ini, seorang saksi yang juga merupakan seorang ahli patologi forensik Hospital Kuala Lumpur yang pernah memeriksa Saiful Bukhari, mengaku Saiful memberitahunya bahawa dia dipaksa melakukan seks oral (cium mulut). Sekali lagi kenyataan saksi di mahkamah menggambarkan bahawa Saiful dipaksa apabila dia memberitahu ahli patologi itu bahawa dia tidak dapat duduk selama 2 hari kerana diliwat tanpa rela [Malaysiakini].

Kenyataan terbaru saksi ini menambahkan lagi percanggahan kerana Saiful Bukhari sudah mengaku di dalam mahkamah sebelum ini bahawa dia yang membuka seluarnya lantas bertuala. Tangan yang membuka seluarnya adalah tangannya sendiri.

Percanggahan kedua pula berkenaan situasi duburnya. Saiful telah memberitahu ahli patologi yang memeriksanya bahawa dia tidak dapat duduk selama 2 hari kerana diliwat tanpa rela.

Apa yang menyebabkan Saiful tidak dapat duduk selama 2 hari? Adakah
  1. Bontotnya bisul?
  2. Dubur bernanah?
  3. Kulit punggungnya terbakar?
  4. Rektumnya (Sarung taik) berdarah?
  5. Atau otaknya sudah biol?
Jawapan yang paling sesuai untuk persoalan di atas ialah, jawapan nombor 5 iaitu otak Saiful sudah biol, sebab itu dia suka merapu dan memberikan jawapan-jawapan yang bercanggah. Ini kerana hasil pemeriksaan di Hospital Kuala Lumpur membuktikan bahawa tiada sebarang kecederaan di dubur Saiful. Duburnya segar bugar dan sihat, malah menerima oksigen yang cukup. Sila klik dokumen di bawah untuk membaca.



Jelas sekali dakwaan bahawa Saiful tidak dapat duduk selama 2 hari kerana diliwat tanpa rela sangat bercanggah dengan laporan hasil pemeriksaan doktor.

Jadi mengapakah Saiful berbohong konon-konon dia tak dapat duduk selama 2 hari? Kena tanya Saiful untuk jawapan yang tepat. Mungkin Saiful ingin membuktikan bahawa dia seorang lelaki suci yang masih memiliki dara. Bila ditebuk duburnya, tentulah dia akan tersiksa selama dua atau tiga hari kerana mengalami pendarahan dubur yang serius kah kah kah...


ReJaM© "Mungkin doktor boleh check juga keadaan otak Saiful ni..."

No comments: