Sunday, May 29, 2011

Dua gambar berbeza menceritakan segalanya

Nah Tengok !!..Gambar perbeza 10 ribu pemuda bermunajat serupa tetapi berbeza



Imam Tua disubuh hari bersama 10 ribu jemaah ..... Laghro....pengisian kosong.



Datuk Seri Najib Tun Razak dan isteri Datin Seri Rosmah Mansor menyaksikan perlawanan akhir bola sepak Liga Juara-Juara Eropah antara Manchester United (Man U) dan Barcelona bersama orang ramai menerusi skrin gergasi di Dataran Putrajaya awal pagi Ahad.

Perdana Menteri memakai jersi pasukan pilihannnya Man U yang tertera nombor 1 Najib.

Lebih 10,000 peminat bola sepak yang membanjiri dataran itu memberi tepukan gemuruh sebagai tanda penghormatan semasa menyambut ketibaan Najib kira-kira setengah jam selepas perlawanan bermula.


Himpunan 10 ribu jentera Pemuda dan Muslimat PAS Kelantan dengan pengisian munajat dan khatam 100 kali al-Quran .


Yang mana pilihan anda ?

4 comments:

Anonymous said...

Perbandingan yg tidak masuk akal. Adakah penyokong PAS berhimpun spt itu tiap2 malam? Pakai ketayap fikiran jumud. Pergi ikut tabliq sebg pengikut tapi kutuk org macam tok guru. Tok Guru PAS yg ada sekarang pun dah tak relevan mengikut zaman. Otaknya tak releven. Kawan pun kaki jubo & kaki p**t*t. Itu yg tak releven sebg org berkopiah. Teknologi baru pun tak mahu terima. Buat malu Islam saja. Islam pelopor segala ilmu sains sekarang tapi pemimpin Islam sekarang jumud.

pisangmalaysia said...

Ya tak masuk akal sebab kedua-duanya adalah pemimpin Islam?Buat anon 06.39 yg kudoakan kesejahteraanmu, Islam itu sentiasa releven.Cara hidup Islam itu sentiasa releven.Janji Islam itu benar.Cube jawab soalan ni: siapa yang kawan dengan org.No.1 MCA sekarang yg memang terbukti aksi nya (dia sendiri ngaku!).Bukan kah kawan2nya dalam BN?

Anonymous said...

anon 6:39 tak dapat terima pemimpin umno teruk tak sama macam pemimpin pas

Anonymous said...

Wahai Anony 6.39
Rupanya kamu telah dikalahkan oleh syaitan. Kata-kata itu yang akan dikatakan oleh syaitan jika ia dapat bercakap seperti manusia. Harap jumpa Dr Harun Din untuk keluarkan syaitan tersebut dari dari mu.