Monday, December 13, 2010

Mtotivasi kepada petugas












PARIT BUNTAR , 13 Dis. : PAS Parit Buntar mengambil inisiatif mengadakan program bagi memotivasikan petugas bagi mencungkil idea baru dalam menyusun gerak kerja agar selaras dengan kehendak Islam dan parti.

Ceramah motivasi berkenaan disampaikan Naib Presiden PAS Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man di Dewan Tuan Guru Ahmad Tuan Husin, Titi Serong.

Yang Dipertua PAS Parit Buntar Harun Hashim berkata, kehadiran Naib Presiden parti itu ke Perak digunakan pihaknya untuk mengadakan program meningkatkan motivasi kepada petugas mereka.

Menurutnya, petugas PAS Parit Buntar mendapat suntikan semangat sebagai perangsang mengerakkan jentera parti di cawangan.

Beliau menggariskan beberapa strategi bagi memperkuatkan jentera parti yang meliputi aspek tarbiyah, pilihan raya dan kebajikan,” katanya.

Harun berkata, kebanyakan strategi yang dikemukakan Dato' Tuan Ibrahim sudah dilaksanakan PAS Parit Buntar.

“Namun, perlaksanaannya masih memerlukan penambahbaikan supaya menghasilkan natijah yang berkesan.

“Kehadiran Datuk Tuan Ibrahim banyak memberi manfaat kepada petugas PAS Parit Buntar untuk meneruskan perjuangan menegakkan Islam di Malaysia,” katanya.

Sementara itu, seramai 100 petugas PAS Parit Buntar hadir dalam majlis yang turut dihadiri Timbalan Yang Dipertua PAS Parit Buntar Abdul Bahrain Desa dan pimpinan PAS Parit Buntar.
SH

Dato' Tuan Ibrahim sedang memberi motivasi
Dato' Tuan Ibrahim bersama YDP dan TYDP PAS Parit Buntar

No comments: